16.03. 2020 | Розв'язування розрахункових задач.Обчислення масової частки розчиненої речовини в розчині. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=MQFxUIZqAo0 | Прочитати § 26. Виконати вправи 15,16 с. 147 |
30.03. 2020 | Виготовлення розчину Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=u3a8n-3aF8Q | Прочитати § 27. Виконати вправи а,б,е с. 150 |
06.04. 2020 | Взаємодія води з оксидам. Поняття про гідрати оксидів. Поняття про індикатори. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ntdcGExLBxk | Прочитати § 28. Виконати вправи 11,13 с. 156 |
13.04. 2020 | Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s | Прочитати § 29. Виконати вправу 10 с. 161 |
27/04/2020 | Проблеми чистої води. Перегляньте відео https://youtu.be/Y_7pzk9vXeA | Повторити § 29. |
04.05. | Розвязування вправ | Виконати вправи 6,7 с. 163 |
16.03. 2020 | Солі, їх склад, назви. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=yxmwmJx8BDw | Прочитати § 26. Виконати вправи 197-200 с. 140 |
30.03. 2020 | Загальні способи добування солей. | Прочитати § 35. Виконати вправи 287, 289 (а,б)с. 201-202 |
06.04. 2020 | Генетичні з'вязки між основними класами неорганічних сполук | Прочитати § 37, 38. Виконати вправу 308 с. 211 |
13.04. 2020 | Генетичні з'вязки. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o | Повторити § 37, 38. Виконати самостійну роботу варіант 1 с. 213 |
27.04.2020 | Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини | Прочитати § 39 Виконати вправу 322 с. 221 |
05.05.2020 | Розв'язування вправ | Виконати вправу 311 с. 212 |
16.03. 2020 | Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. | Прочитати § 29. Виконати вправи 218, 219 с. 168 |
19.03. 2020 | Жири. Склад жирів, фізичні властивості. https://sites.google.com/view/ allhemi/ Прирдні і гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=eOZQsX2XGUg | Прочитати § 30. Виконати вправу 224 с. 173 |
30.04. 2020 | Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, поширення в природі. Перегляньте відео https://www.youtube.com/ watch?v=bNmQEPauY6E | Прочитати § 31. Виконати вправу 229, 230 с. 180 |
02.04. 2020 | Крохмаль і целюлоза- природні полімери. Якісні реакції: на глюкозу і крохмаль. https://sites.google.com/view /allhemi/ | Прочитати § 32. Виконати вправу 235, 236 с. 185 |
06.04. 2020 | Відношення крохмалю до води. https://www.youtube.com /watch?v=C-JwnPf_254 Взаємодія крохмалю з йодом. Виявлення крохмалю в харчових продуктах. https://www.youtube.com/watch?v=MFIy3DWNbkw | Прочитати с.182-183, 185 |
09.04. 2020 | Застосування вуглеводнів, їхня біологічна роль. | Прочитати § 32. Виконати вправу с. 184-185 |
13.04. 2020 | Поняття про амінокислоти. | Прочитати § 33. |
16.04. 2020 | Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. біологічна роль амінокислот. | Прочитати § 33. с. 187-189 Вправи 238,239 с. 190 |
23.04.2020 | Значення природних і синтетичних сполук.https://www.youtube.com/ watch?v=WYV3Jbtj3eU Захист довкілля від стійких органіних забруднювачів. | Прочитати § 34. Вправа 246 с. 197 |
27.04.2020 | Розв'язування вправ | Вправа 247 с. 197 |
30.04.2020 | Багатоманітність речовин та хімічних реакцій | Прочитати § 35. Вправа 249 с.204 |
04.05.2020 | Взаємозв'язки між речовинами та їх взаємоперетворення | Прочитати § 36. Вправа 261а,б с. 210 |
07.05.2020 | Місце хімії серед наук про природу,її значення | Прочитати § 37. Вправа 27246 с. 216 |
Мій клас. Електроннаосвітня платформа «МійКлас» пропонує широкий спект р матеріалів — завдання, теорія та тести у шкільних предметах. Кожнезавданнямає26. Виконати вправи кроки розв'язання, таким чином ученьможесамостійновивчати предмет і вчитися на своїхпомилках.https://miyklas.com.ua/p?fbclid=IwAR2soysKoDUosGD-PnD5ynacmrLp5vRIeOIETZGZGvOIOAf9baE1BY20oGE
Моделювання. Заснований у 2002 році лауреатом Нобелівськоїпремії Карлом Віманом сайт ІнтерактивнихсимуляційPhET - це проект UniversityofColoradoBoulder для створення і використаннябезкоштовнихінтерактивнихсимуляцій з математики і наук про природу. PhET-сімистворені на основінауковихпедагогічних досліджень і спонукаютьучнів до навчальнихдосліджень і експериментуваннявикористовуючиінтуїцію в середовищі, подібному до гри.https://phet.colorado.edu/en/simulations/category/chemistry
ClasstimeClasstime - цепомічниквчителя, щозбагачує Ваш урок миттєвоювізуалізацієюрівнярозуміння та прогресуусьогокласу в живому часі.https://www.classtime.com/uk/?fbclid=IwAR3jtmkUMpaKmlfRvovpFyek622YciQ1509vHkyDez9EOSU-9tqzIL_0HnY
Он-лайн підготовка до ЗНО. Besmart зібрали всі матеріали онлайн, щоб кожен мігзайматися де завгодно та як зручно.
Готовийвступити до вишу мрії? Ми знаємо, як цезробити!https://course.besmart.study/course/list/ximiya-193
Он-лайн підготовка до ЗНО.У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з хімії, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання.Під кожним завданням у тестах з хімії ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання. https://zno.osvita.ua/chemistry/
Он-лайн тести з хімії створені кращими вчителями Україниhttps://naurok.com.ua/test/himiya
Ресурси для вивчення хімії. На даному ресурсі зібрані посилання на сайти та блоги , що допоможуть вивчати хімію дистанційно. Крім того, є підбірка відео, які допоможуть візуалізувати теоретичний матеріал.https://cutt.ly/htgzsw7
CервісTEDed створив інтерактивну таблицю хімічних елементів http://ed.ted.com/periodic-videos